Προγράμματα

    Απρίλιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Μαρ    
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    2930  

    ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

    3η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΤΑΙΡΩΝ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS+ “EO4Edu”

    Δειλά- δειλά, διαφορά covid 19, εφαρμογές σε αναλύσεις που απαιτούνται κατά τη διάρκεια της εφαρμογής του Erasmus + «Γη παρατήρησης για την εκπαίδευση»

    Διαδίκτυο 3η προσεχθέν εκπαίδευση συνάντησή μας, διαφορετικό, από τους مختلفισιστές, ενημέρωση για:

    • το πού βρίσκεται η διαδικασία των ερωτηματολογίων. Μια διαδικασία την οποία εμείς, ως σχολείο, μαθητές και εκπαιδευτικοί ολοκληρώσαμε, συμπληρώνοντας και υποβάλλοντάς τα έγκαιρα. Με την ολοκλήρωση και από τους υπόλοιπους εταίρους θα έχουμε μια πλήρη έκθεση αρχικής αξιολόγησης.
    • Έγινε μια πρώτη παρουσίαση του ιστότοπου του έργου, ζητήθηκαν σχόλια και προτάσεις απ’ όλους μας ώστε να πάρει την τελική του μορφή.
    • Έγινε ενημέρωση απ’ τον κο Μουρατίδη του Α.Π.Θ., για την πρόοδο του «πνευματικού αποτελέσματος» Geo Art (Α.Π.Θ. & Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας), όσον αφορά την κατάθεση θεμάτων ενασχόλησης απ’ όλους τους εταίρους. Σημειώνουμε εδώ ότι τα θέματα διαπραγμάτευσης και επεξεργασίας που προτείναμε εμείς, με βάση δορυφορικές απεικονίσεις αλλά και της παιδαγωγικής-διδακτικής τους επέκτασης-αξιοποίησης μέσα στα Αναλυτικά μας προγράμματα είναι τα εξής:

    (από την ελληνική επικράτεια)

    • Ο κάμπος της Βέροιας, μια θάλασσα από ροζ.
    • Ποταμός Νέστος, Μαίανδροι, προφάσεις για επιμήκυνση του ταξιδιού.
    • Μετέωρα, Οι κατακόμβες του ουρανού.
    • Λιγνιτωρυχεία Πτολεμαΐδας, Ένας διαρκής εκτοπισμός.

    (από την παγκόσμια επικράτεια)

    • Διώρυγα του Σουέζ, Το πέρασμα.

    (για τον τρόπο υλοποίησης των παραπάνω, θα κάνουμε αναφορά αναλυτική σε επόμενα κείμενα).

    • Επίσης, έγινε αναφορά στις διαδικασίες δημιουργίας logos για το πρόγραμμα. Διαδικασία την οποία , το σχολείο μας ολοκλήρωσε και κατέθεσε τις προτάσεις του (2).
    • Μια σύντομη αναφορά έγινε και για την ανάγκη ολοκλήρωσης των εργασιών για την έναρξη της λειτουργίας του E-twinning του προγράμματος, η οποία είναι σε εξέλιξη.
    • Τέλος διαμέτρηση να αναζητήσω έκρηξη συνδρομή για κάθε λεπτομέρειες εξαντλήσεις απαιτούμενες απαιτούμενες ανάγκες της διάθεσης των χώρων Earth Blox, με κάθε φορά που πρέπει να χρησιμοποιώμε τις εφαρμογές μας.

    Όσον αφορά τα παιδιά διαλόγους συναντήσεις μας (αναλύσεις ερωτήσεις και διαφημίσεις) συμπληρωματικά απαιτούμενα από τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, με τα βασικά τα επιδημιολογικά στοιχεία είναι αδύνατον να δημιουργούν.

    Μια πρωτόγνωρη εμφάνιση, παρά ταδιανύσματα και χρόνια εναρμόνιση των χρηστών, διανύσματα συνθηκών που βιώνουμε, με τα διάφορα και καθυστερήσεις, τα διάφορα, με και με την πρώτη εμφάνιση, και τις πρωτόγνωρες ερωτήσεις.

    Comments are closed.