Προγράμματα

    Μάιος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ    
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  

    ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

    ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑ ΟΙ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ «ΤΟ ΒΑΖΟ ΜΕ ΤΑ ΜΟΝΑΧΙΚΑ ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙΑ»

     
    Με ιδιαίτερη χαρά και συγκίνηση παρουσιάστηκε και στη Νάουσα, στο Δημοτικό Θέατρο της πόλης, η φετινή μαθητική θεατρική παράσταση του σχολείου μας, «Το βάζο με τα μοναχικά μπισκοτάκια», η οποία υπήρξε ως το τελικό αποτέλεσμα μιας επίπονης, πολύμηνης, συλλογικής και δημιουργικής προσπάθειας από μαθητές και εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας με την καθοδήγηση της ¨διά βίου δασκάλας¨ του, κας Σοφίας Παυλίδου με την αμέριστη συμπαράσταση των γονιών των μαθητών και του Συλλόγου τους.
     
    Η παράσταση, σημείωσε μεγάλη επιτυχία, προσελκύοντας πλήθος θεατών (2.500 περίπου μαθητές και εκπαιδευτικοί την παρακολούθησαν), αποσπώντας εξαιρετικά θετικά σχόλια για την ποιότητα της απόδοσης των μικρών ηθοποιών, τα επαγγελματικά χαρακτηριστικά της (σκηνικά, κοστούμια, φωτισμός, ήχος, ερμηνεία ρόλων, σκηνική παρουσία και έκφραση …) και τη βαθιά ανθρώπινη, αλλά και με σεβασμό, προσέγγιση του έργου, που αφορά τα Άτομα με Αυτισμό.
    Η προετοιμασία της παράστασης ήταν μια διαδρομή γεμάτη μάθηση, συνεργασία, ενθουσιασμό αλλά και προκλήσεις, μέσα από τις οποίες τα παιδιά ανέπτυξαν δεξιότητες επικοινωνίας, αυτοέκφρασης, αυτοεκτίμησης, ομαδικότητας, υπευθυνότητας αλλά και ενσυναίσθησης, κατανόησης και αποδοχής του διαφορετικού.
    Η επιλογή του έργου και η διασκευή του έγιναν με γνώμονα την παιδαγωγική αξία, τη δυνατότητα ενεργής συμμετοχής όλων των μαθητών και τη δυνατότητα να αναδειχθούν ποικίλες προσωπικότητες και ταλέντα καθώς και να προωθηθούν μηνύματα συμπερίληψης.
     
    Μια πρωτοβουλία στηριγμένη στη στοχοθεσία της Διαπίστευσης Erasmus+ που υλοποιεί το συγκεκριμένο σχολείο με έμφαση, λοιπόν, στη συμπερίληψη, αφού συμμετείχαν μαθητές με διαφορετικά μαθησιακά, εθνοτικά, φυλετικά και κοινωνικά προφίλ, υπόβαθρα και ικανότητες. Η ενεργός συμμετοχή όλων, χωρίς αποκλεισμούς, ανέδειξε στην πράξη τις αξίες της ισότητας, της αποδοχής και της συνεργασίας, δημιουργώντας ένα περιβάλλον όπου κάθε παιδί είχε τον χώρο να εκφραστεί, να συνεισφέρει και να λάμψει.
     
    Η θερμή ανταπόκριση του κοινού, οι επευφημίες, τα χαμόγελα και τα συγκινητικά σχόλια που ακολούθησαν τις παραστάσεις, επιβεβαίωσαν την αξία αυτής της εμπειρίας και την επίδρασή της τόσο στους συμμετέχοντες όσο και στους θεατές. Γονείς, φίλοι, εκπαιδευτικοί και μέλη της τοπικής κοινότητας στάθηκαν με θαυμασμό απέναντι στην προσπάθεια των παιδιών, αναγνωρίζοντας την ποιότητα της δουλειάς και το βάθος του μηνύματος.
     
    Βαθύτατα ικανοποιημένες και οι μαμάδες του Συλλόγου Μέριμνας Ατόμων με Αυτισμό, συλλόγου με τον οποίο το Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας, εδώ και μήνες συνεργάστηκε αρμονικά ώστε να υλοποιηθεί με επιτυχία από τη σύλληψή της μέχρι το τελικό αποτέλεσμα.
     
    Η Διεύθυνση του Σχολείου ευχαριστεί θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της θεατρικής εμπειρίας: τη συγγραφέα του βιβλίου, κα Αναγνώστου, τη ¨διά βίου δασκάλα¨ μας, κα Παυλίδου, που συντόνισε και ενέπνευσε, τις εκπαιδευτικούς που ανέλαβαν νέους ρόλους με απόλυτη επιτυχία (τεχνικοί ήχου, φωτισμού, ταξιθέτησης, ενδυματολόγοι, μακιγιάζ…) τους μαθητές που εργάστηκαν με αφοσίωση και φαντασία, τις οικογένειες που υποστήριξαν, όλους όσοι παρευρέθηκαν και στήριξαν με την παρουσία τους την προσπάθειά μας (μαθητές και εκπαιδευτικούς των σχολείων της Βέροιας και της Νάουσας) καθώς επίσης, το Σύλλογο Δασκάλων και Νηπιαγωγών Νάουσας και το Δήμο Νάουσας.
    Τέλος, τη Διεύθυνση Π/θμιαςΕκπ/σης Ημαθίας και όλα τα μέσα ενημέρωσης (ηλεκτρονικά και έντυπα) για τη διαρκή στήριξη και προβολή των προσπαθειών μας.
     
    Η φετινή θεατρική παράσταση δεν ήταν μόνο ένα πολιτιστικό γεγονός. Ήταν μια πράξη Εθελοντισμού, Προσφοράς, Ενσυναίσθησης, Κατανόησης, Αποδοχής της Διαφορετικότητας και της Ποικιλομορφίας.
     
    Μια προσπάθεια δημιουργίας και συλλογικής προόδου, Συμπερίληψης και μη αποκλεισμού που απέδειξε ότι η Τέχνη ενώνει, διδάσκει, διαμορφώνει και αλλάζει.
     
    Ένα αληθινό μάθημα ζωής για τον καθένα στη διεκδίκηση του δικαιώματός του να αποτελεί μέρος ενός συλλογικού οράματος, όπου τα εμπόδια μετατρέπονται σε γέφυρες επικοινωνίας και συνεργασίας.

    Comments are closed.