Προγράμματα

    Μάρτιος 2025
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Φεβ    
     12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31  

    ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

    Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ …

     
    Πιστή στα καλοκαιρινά της ραντεβού, η Βιβλιοθήκη του σχολείου (τμήματα μαθητών, εφήβων και ενηλίκων), καλεί στο φιλόξενο χώρο της, αύριο, ημέρα Παρασκευή, 4/8/2023, 11:30 με 12:30, το μεσημέρι, όλους τους μαθητές και ενήλικες κατοίκους του χωριού.
    Σκοπός της συνάντησης ο δανεισμός βιβλίων από όποιον επιθυμεί να προσθέσει μια πολύτιμη συντροφιά στις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες του.
    Υπεύθυνη δανεισμού και λειτουργίας της Βιβλιοθήκης η εκπαιδευτικός του σχολείου Σοφία Αναγνώστη.
    Η Διεύθυνση του Σχολείου καλεί όλους τους κατοίκους του χωριού να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα δανεισμού βιβλίων που πιθανόν θα τους ενδιαφέρουν και ευχαριστεί, για μια ακόμη φορά, για την εθελοντική προσφορά της , την εκπ/κό του σχολείου, κα Σοφία Αναγνώστη.

    ΜΕΤΑΞΥ ΠΥΡΟΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΥ …

    Παρά τον καύσωνα, γονείς και μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας, αλλά και απόφοιτοι, πλέον, αυτού, ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα και επισκέφθηκαν το χώρο της Νέας Βιβλιοθήκης του Σχολείου για να επιλέξουν βιβλία που θα τους συντροφεύουν στις καλοκαιρινές ώρες χαλάρωσης και ξεκούρασης.
    Σε μια σημαδιακή ημέρα για τη Λογοτεχνία (θάνατος ενός από τους μεγαλύτερους της σύγχρονης παγκόσμιας Λογοτεχνίας, του Μίλαν Κούντερα), αβίαστα έρχονται στο νου, τα λόγια του Οδυσσέα Ελύτη, που αναρωτιόταν, ως παιδί, στις πρώτες του επαφές με την Τέχνη του Λόγου: «…Τι τους έπιανε τους ανθρώπους να συνδυάζουν τις λέξεις έτσι που να μη λεν αυτά που λέμε κάθε μέρα;…». Από την άλλη, με τον τρόπο του ο Γιάννης Ρίτσος, τοποθετούνταν στο θέμα από μια άλλη οπτική: «… γιατί εμείς δεν τραγουδάμε για να ξεχωρίσουμε , αδερφέ μου, απ’ τον κόσμο. Εμείς τραγουδάμε για να σμίξουμε τον κόσμο…».
    Είτε έτσι, είτε αλλιώς, η επαφή των ανθρώπων, και προπαντός των παιδιών με τη λογοτεχνία είναι βασικός παράγοντας διαμόρφωσης χαρακτήρα, στάσης ζωής και φιλοσοφίας των πραγμάτων. Για αυτό και επιμένουμε … Έστω και για τον ένα …

    Η ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ …

    Στο πρώτο ραντεβού του Ιουλίου, σήμερα, 12/7/2023, καλεί τους μαθητές και ενήλικες κατοίκους του χωριού, η Βιβλιοθήκη του σχολείου (τμήματα μαθητών, εφήβων και ενηλίκων).
    Σκοπός της συνάντησης ο δανεισμός βιβλίων από όποιον επιθυμεί να προσθέσει μια πολύτιμη συντροφιά στις ζεστές καλοκαιρινές ημέρες του.
    Υπεύθυνη δανεισμού και λειτουργίας της Βιβλιοθήκης η εκπαιδευτικός του σχολείου Σοφία Αναγνώστη.
    Η Διεύθυνση του Σχολείου καλεί όλους τους κατοίκους του χωριού να αξιοποιήσουν τη δυνατότητα δανεισμού βιβλίων που πιθανόν θα τους ενδιαφέρουν και ευχαριστεί για την εθελοντική προσφορά της , την εκπ/κό του σχολείου, κα Σοφία Αναγνώστη. 

    ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ3 ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ¨ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ¨

     
    Δείτε εδώ: 
     

     Για μια ακόμη φορά, δράσεις του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας φιλοξενούνται από το Κρατικό κανάλι της Ελληνικής Τηλεόρασης (ΕΡΤ3).
     
    Αυτή τη φορά, το ενδιαφέρον προκάλεσε η ταινία μικρού μήκους που δημιούργησε το Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας, με τίτλο «Ποιο τάχα να ‘ταν τ’ όνειρό», μια ταινία για τις ασυνόδευτες παιδικές προσφυγικές ψυχούλες, μια ταινία, με τραγικά, προφητικό περιεχόμενο, αφού η μυθοπλασία της ξεπεράστηκε από την πραγματικότητα (ναυάγιο στην Πύλο).
     
    Η Διεύθυνση του Σχολείου ευχαριστεί την ΕΡΤ3, την εκπομπή «ΠΕΡΙΜΕΤΡΟΣ» και τους συντελεστές της για τη φιλοξενία και προβολή της δράσης μας. Και φυσικά, για μια ακόμη φορά, ευχαριστεί τους συντελεστές της ταινίας, την πετυχημένη ομάδα του σχολείου μας.

    ΠΟΙΟ ΤΑΧΑ ΝΑ (ΗΤΑΝ) Τ’ ΟΝΕΙΡΟ ΟΤΑΝ Η ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΠΑΡΟΝ …

     
    Η δημοσίευση από τη faretra.info της εξαιρετικής ταινίας μικρού μήκους του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας για τα ασυνόδευτα προσφυγόπουλα, ήρθε να υπενθυμίσει το, με τραγικό τρόπο, προφητικό περιεχόμενό της, από τη μία και από την άλλη να αναδείξει το ρόλο της εκπαίδευσης στην ευαισθητοποίηση της κοινωνίας απέναντι σε ζητήματα που αφορούν τις σύγχρονες κοινωνίες μας.
    Ευχαριστούμε τη faretra.info

    ΣΤΟ ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ NOESIS ΚΑΙ ΣΤΟ CIRI-AUTH ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ERASMUS+ “EARTH OBSERVATION FOR EDUCATION” ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ

    Με τη συνάντηση μαθητών και εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας με τους εταίρους τους στο Σχέδιο Erasmus+ “Earth Observation for Education” από Σχολεία και Πανεπιστήμια της Γερμανίας, της Τσεχίας, της Ουαλίας-Ηνωμένο Βασίλειο και φυσικά, του Α.Π.Θ.-Τμήμα Γεωλογίας-Γραφείο ESERO στην Ελλάδα, έκλεισε ο τριετής κύκλος των δια ζώσης συναντήσεων.

    Στη συνάντηση που έλαβε χώρα τόσο εδώ, στο Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας (Βέροια, Βεργίνα …) όσο και στη Θεσσαλονίκη (Πλανητάριο NOESIS, CIRI-AUTH,  Center for Interdisciplinary Research and innovation …), τέθηκαν όλα τα ζητήματα που αφορούν την ολοκλήρωση του προγράμματος (Πνευματικά αποτελέσματα, Μελέτες περίπτωσης, τελική έκθεση …) και διευθετήθηκαν οι εκκρεμότητες.

    Ένα ακόμη, μαγικό ταξίδι Erasmus+ τελειώνει. Ένα ιδιαίτερο ταξίδι, απαιτητικό, που μας έδωσε τη δυνατότητα να ασχοληθούμε με πρωτότυπα , για τα εκπαιδευτικά μας πλαίσια, διδακτικά-παιδαγωγικά θέματα (Παρατήρηση της Γης, Δορυφορικά δεδομένα και αξιοποίησή τους από διάφορους τομείς της ανθρώπινης δραστηριότητας, Τέχνη-Geo Art …), να τα προσαρμόσουμε στις δικές μας δυνατότητες και δεξιότητες, εστιάζοντας σε όψεις της θεματολογίας του προγράμματος που αφορούσαν θέματα αειφορίας (17 βιώσιμοι στόχοι του Ο.Η.Ε.), Περιβαλλοντικής κρίσης, σε θέματα Παγκόσμιας πολιτότητας, όλα αυτά και άλλα πολλά θέματα, με μια ιδιαίτερη ματιά και θέαση, τολμούμε να πούμε, καινοτόμα, με πρωτοβουλίες και δράσεις που βγάζουν το μαθητή έξω από τα στενά πλαίσια της καθημερινής εκπαιδευτικής διαδικασίας και τον εισάγουν στον μαγικό κόσμο της βιωματικής γνώσης και της αβίαστης μάθησης.

    Η τελευταία παρουσίαση του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας, αφορούσε την εκπαιδευτική του πρόταση με τίτλο: «Τρίπτυχα: Μια μαθητεία στην Τέχνη του Vincent van Gogh, μέσα από παραδείγματα ¨ανθρωπισμού¨ της Φύσης και  απάνθρωπης συμπεριφοράς του Ανθρώπου», ενταγμένη στο Geo Art, που δουλεύουμε μέσα στο συγκεκριμένο σχέδιο Erasmus+ (EO4Edu) και αποτελεί μια προσπάθεια να αναδείξει την ομορφιά της Φύσης και του Τυχαίου (δορυφορικές εικόνες εκπληκτικού κάλλους), ενώ, ταυτόχρονα, από την άλλη, να αποκαλύψει τον κίνδυνο που καραδοκεί, την καταστροφή και το χάος που έχει προκαλέσει η ανθρώπινη παρέμβαση, το κυνήγι του κέρδους και της ανεξέλεγκτης ¨προόδου¨ (εικόνες, εξίσου απίστευτου κάλλους-οπτικά, ωστόσο, εικόνες που κρύβουν μια τεράστια μόλυνση από κλωστοϋφαντουργικές δραστηριότητες του ανθρώπου-γρήγορη μόδα), τα δυο αυτά,  σε μια υπομνηματική σύνδεση της ομορφιάς της φύσης, έτσι κι αλλιώς, μέσα από την εξαιρετική τέχνη του Vinced Van Gogh.

    Ενδεικτικά, μπορείτε να δείτε δραστηριότητες και πρωτοβουλίες που αναπτύχθηκαν από το Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας, στα πλαίσια της συμμετοχής του στο συγκεκριμένο σχέδιο Erasmus+, EO4Edu, κατά τη διάρκεια υλοποίησής του, 2021-2023:

    https://read.bookcreator.com/6GXqxeTyOoYSDfape3VWdvYoGhE2/ebmzSgsVSLClLeu0i8BRSQ

    Τρίπτυχα – ΤΕΧΝΗ / ΑΕΙΦΟΡΙΑ / ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑ

     

    https://www.youtube.com/watch?v=ubOQKRdCZc0

    Ποιο τάχα να ‘ ναι τ’ όνειρο – ΠΡΟΣΦΥΓΙΑ / ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΠΟΥΛΑ

     

    https://www.youtube.com/watch?v=4lpXcSzrTW8

    Μαύρο πουλάκι – ΑΝΤΙΠΟΛΕΜΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ

     

    https://video.link/w/fqK7d?fbclid=IwAR0BTO9iBKJ6kHvZ3Pd_OBuu9gfXcQBBjeQISjzNkywRPTlVWKdFk5A8fAY

    Love stream – ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ¨ΚΑΝΑΛΙΩΝ¨ ERASMUS+ V ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ (ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ-ΠΟΛΕΜΟΣ)

     

    https://read.bookcreator.com/6GXqxeTyOoYSDfape3VWdvYoGhE2/rNNsGRwETvKGDvLZoMLoZA

    calliope part 1 – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ / Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ-ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

     

    https://read.bookcreator.com/6GXqxeTyOoYSDfape3VWdvYoGhE2/899UMxDgT_egCuzm798C0w

    calliope part 2 – ΠΑΡΟΥΣΑΣΗ / ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΒΙΩΣΙΜΗ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

     

    https://video.link/w/x1Hld

    Αντιπολεμικό μουσικό δρώμενο

     

    https://video.link/w/xUY2c

    Μια περιληπτική παρουσίαση δράσεων που πραγματοποιήθηκε στη συνάντησή μας με τους εταίρους (1ου έτους)

     

    https://video.link/w/B552c

    Μια περιληπτική παρουσίαση δράσεων που πραγματοποιήθηκε στη συνάντησή μας με τους εταίρους(1ου έτους-στα Αγγλικά)

     

    https://video.link/w/8Wm0c

    Ο κήπος μας-ο τόπος μας-οικοσύστημα

     

    https://video.link/w/0Gm0c

    Ο κήπος ξέρει. Εσύ;

     

    https://video.link/w/dM03c

    Το φυτολόγιό μας

     

    https://video.link/w/jL03c

    Καρέτα – καρέτα

     

    https://video.link/w/RM03c

    Μετανάστης πόνος (η κατασκευή)

     

    https://video.link/w/kN03c

    Υφαίνοντας το όνειρο

     

    https://video.link/w/m513c

    Στα βήματα του Οδυσσέα

     

    https://video.link/w/yHm0c

    Αγία Νοσταλγία

     

    https://video.link/w/JP03c

    Επέστρεφε …

     

    https://video.link/w/YP03c

    Όσον το επ’ εμοί – Ρήγας Φεραίος

     

    https://video.link/w/UMcpb

    Η φύση αναπνέει μέσα απ’ την καρδιά μας

    ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-23, στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ

    Όλα τα αποτελέσματα  της συλλογικής προσπάθειάς μας στο παρακάτω λινκ (πατώντας το, ανοίγει ένα PDF στο οποίο υπάρχουν τέσσερις ενότητες, τα κείμενα των οποίων αποτελούν συνδέσμους, οι οποίοι εισάγουν στο περιεχόμενο).

    Καλή περιήγηση:

    sway – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2022-23 / ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ

    Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο διδακτική και εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο  υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού, αξιοποιώντας μεθόδους διερευνητικής – ανακαλυπτικής μάθησης.

    Αρκεί να αντιστέκονται στον μέγα  κίνδυνο της τυπικής λειτουργίας των σχολείων, στην τυποποίηση, στην αντιγραφή-επικόλληση και παντός είδους κατάπνιξης της φαντασίας, της πρωτοτυπίας και της δημιουργικότητας μαθητών και εκπαιδευτικών.

    Με βάση, τα παραπάνω αλλά και από τη μία, την περσινή μας εμπειρία των εργαστηρίων και, από την άλλη, η πολύχρονη και πολυεπίπεδη και πολυδιάστατη δραστηριότητά μας σε πλαίσια άτυπης εκπαίδευσης , εδώ και χρόνια, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες της σύνθεσης του μαθητικού μας δυναμικού, τις δυσκολίες, τις ανάγκες, τις αδυναμίες αλλά και τις δυνατότητες που προκύπτουν από αυτή τη σύνθεση, θεωρούμε απαραίτητο να λειτουργήσουμε απελευθερωτικά, υπό την έννοια να μην προσκολληθούμε στις διαδικασίες και τους περιορισμούς που περιέχει η σχετική απόφαση (οριοθετημένες δράσεις τάξεων, προσδιορισμένη θεματολογία …), αλλά ενοποιημένα, προσαρμοσμένα, με κατά το δυνατόν τήρηση των αξόνων και των ενοτήτων, χωρίς ωστόσο, απόλυτη ταύτιση. Κι αυτό, γιατί θέλουμε να έχουμε ουσιαστικά αποτελέσματα και όχι τυπικές διαδικασίες διεκπεραίωσης.

    ΠΕΝΤΕ ΚΡΙΚΟΙ ΕΝΑ ΤΑΛΗΡΟ, ΔΥΟ ΚΡΙΚΟΙ ΔΥΟ ΔΡΑΧΜΕΣ, ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ, ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟ ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ, ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ

     
     
    Η αυλή του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας μεταμορφώθηκε σε ένα, πραγματικά, εντυπωσιακό και πλούσιο, αυτοσχέδιο Λούνα Παρκ, χάρη στις πολυήμερες υπερπροσπάθειες εκπαιδευτικών του Σχολείου και του Νηπιαγωγείου μα και τη βοήθεια των μεγάλων μαθητών.
     
    Μπόουλινγκ, μπέιζμπολ νερού, χειροποίητα επιδαπέδια παιχνίδια (τρίλιζα, φιδάκι), τενεκεδάκια-στόχοι, μπαλόνια-στόχοι, προσωπάκια-στόχοι, λίμνη ψαρέματος, ζωγραφική προσώπου, φωτογράφιση στιγμής με Polaroid, μουσική γωνιά, μάντισσα που λέει τη μοίρα μέσα από τη μαγική της διάφανη μπάλα, μάγος-ταχυδακτυλουργός που εμφανίζει και εξαφανίζει σχήματα και χρώματα από το βιβλίο και φυσικά ένα καροτσάκι με φρεσκοψημένες παπαδούλες.
     
    Ατέλειωτες προτάσεις-σταντ, τα οποία, κατά ομάδες, επισκέπτονταν οι μαθητές, συνοδευόμενοι από τον υπεύθυνο εκπαιδευτικό της ομάδας τους, παίζοντας γελώντας, διασκεδάζοντας, ζώντας μια πρωτόγνωρη συλλογική εμπειρία.
     
    Στο Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας, ένα είναι σίγουρο: ότι δάσκαλοι και μαθητές δεν πλήττουν ποτέ. Όλη μια χαρούμενη συντροφιά με ελευθερία αλλά και πειθαρχία στους κανόνες της συνύπαρξης.
     
    Τα χαμόγελα των παιδιών έσμιγαν μ’ αυτά των δασκάλων σε εξίσου δυνατές λάμψεις.
     
    Κι ο υπογράφων να περιδιαβαίνει την αυλή περήφανος. Περήφανος για τον τόπο (το χωριό), το χώρο (το σχολείο) τους ανθρώπους (μαθητές και εκπαιδευτικούς). Όλα και όλοι, στα καλύτερά τους.
     
    (Υ.Γ του υπογράφοντα το άρθρο)
    Περιδιαβαίνοντας τις αποστάσεις που μεσολαβούσαν από το ένα σταντ στο άλλο, 15 τον αριθμό, συνολικά, διασκορπισμένα όπως ήταν στην αυλή του σχολείου, ανάμεσα στις φυλλωσιές του γεροπλάτανου, καθώς φανερώνονταν χαρακιές φωτός, ίδιες φλασιές-σπαθιές στο νου μου, απαιτούσαν, εδώ και τώρα, ¨απολογισμό¨ (τελετή λήξης σχολικής χρονιάς, γαρ, μα και λήξης τρίτης διευθυντικής θητείας-12 χρόνια).
    Απολογισμό έργου, επιλογών, προτεραιοτήτων, για το ¨χθες¨, για το ¨σήμερα¨, για το ¨αύριο¨. Τουλάχιστον, για όσα περνάν από το χέρι μας (όσον το επ’ εμοί).
     
    Η απάντηση, σαν έτοιμη από καιρό, αβίαστη, αυθόρμητη, αληθινή, κατάθεση ψυχής:
     
    Μέρες εικονοφόρες για τους μαθητές: Πολύχρωμα χαμόγελα, ξενοιασιά, ευτυχία, παιδικότητα, χωρίς να ξεπουλάμε ούτε ένα δράμι της. Όλα τα παιδιά, παιδιά μας. Σε μια προσπάθεια εξασφάλισης ισορροπίας ανάμεσα στα ¨θέλω¨, τα ¨πρέπει¨ και τα ¨μπορώ¨ τους. Με εξασφάλιση μιας σχολικής ζωής που θα αξίζει τον κόπο, ως ενήλικες στο μέλλον, να ¨επιστρέφουν¨ σαν να επιστρέφουν στην πιο γλυκιά, τη μοναδική, κατά τον Σεφέρη, πατρίδα τους.
     
    Μέρες ελπιδοφόρες για τους δασκάλους: να φτάσουν την προσφορά και την αγάπη τους, για τις ψυχές που τους εμπιστεύονται, στο ανώτερο επίπεδο, στο επίπεδο εκείνο που η αγάπη μεταπλάθεται, μεγαλώνει, κινείται, αγκαλιάζει … γίνεται εκ-στατικό γεγονός.
    Αυτό είναι το όραμα του σχολείου μας: να μετακυλούμε, ο καθένας μας, από ένα περιοριστικό, σιωπηλό, συχνά, λιμνάζων ¨εγώ¨, προς ένα ευρύχωρο, πολύβουο και συμμετοχικό ¨εμείς¨.

    ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

    Αύριο, Πέμπτη 8/6/2023 θα είμαστε έτοιμοι (ελπίζουμε)
    και θα σας περιμένουμε σε μια ξεχωριστή ημέρα
    κατά τη διάρκεια της οποίας η αυλή του σχολείου μας
    θα μεταμορφωθεί σε Λούνα Πάρκ.
    Μπόουλινγκ, κρίκοι, τενεκεδάκια-στόχοι, μπαλόνια-στόχοι, προσωπάκια-στόχοι, μπέϊζμπολ στο νερό, λίμνη ψαρέματος, ζωγραφική προσώπου, φωτογράφιση στιγμής με Polaroid, παιχνίδια επιδαπέδια (τρίλιζα, φιδάκι), γωνιά μουσικής, γωνιά της ¨μοίρας¨ και άλλες εκπλήξεις θα περιμένουν μικρούς και μεγάλους.
    Από τις 10 και μετά, ελάτε να παίξουμε, να τραγουδήσουμε, να διαγωνιστούμε, να διασκεδάσουμε, να ζήσουμε μια αλλιώτικη ημέρα λήξης της σχολικής χρονιάς.
    Συνδιοργάνωση: Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Κουλούρας

    ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ – EO4EDU

     
     
     
    Εδώ το αφιέρωμα της faretra.info στη δράση του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας για το περιβάλλον:
    «If you really love nature, you will find beauty everywhere».
                                                                     Vinced Van Gogh
     
    Στις μέρες μας το περιβάλλον και η αειφορία είναι το μεγάλο διακύβευμα.
    Η Τέχνη ιχνηλατεί την αλλαγή του εαυτού μας και του πολιτισμού σε αυτή την κατεύθυνση. Η εικαστική δημιουργία, σαν παγκόσμια γλώσσα, είναι ικανή να απευθυνθεί σε καθένα προσωπικά και άμεσα, να αφυπνίσει, σα γλώσσα χωρίς σύνορα και τείχη, με τις μαγικές φτερούγες της, για να φτάσει το μήνυμα της συνειδητοποίησης αυτής σε όλους, αβίαστα κι ελεύθερα, για να σώσουμε το μέλλον από τα περιβαλλοντικά χρέη του παρελθόντος και του παρόντος.
     
    (Ευχαριστούμε Faretra.info για μια ακόμη φορά).