ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ (1ος ΕΠΑΙΝΟΣ) ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ «ΜΑΥΡΟ ΠΟΥΛΑΚΙ» ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΔΡΑΜΑΣ …
Κι ενώ, αυτές τις μέρες, βρισκόμαστε σε διαδικασία προβολής και υποστήριξης της ταινίας μικρού μήκους με τίτλο «Ποιο τάχα να ‘ ναι τ’ όνειρο» παραγωγής του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας, που δημιουργήσαμε (Άνοιξη 2023) και συμμετέχει στο διαγωνισμό της «in action for a better world» Προώθησης των 17 στόχων της Βιώσιμης Ανάπτυξης του Ο.Η.Ε. “Bravo schools», ένα μήνυμα που λάβαμε από την Οργανωτική Επιτροπή του Διεθνούς Μαθητικού Διαγωνισμού Ταινιών Μικρού Μήκους, μας ενημέρωνε για τον Πρώτο Έπαινο, στην κατηγορία Μυθοπλασίας, που πήραμε, για μια προηγούμενη συμμετοχή μας (Φθινόπωρο του 2022) με την ταινία μας με τίτλο «Μαύρο Πουλάκι», (θυμηθείτε εδώ την αντιπολεμική μας ταινία:
στον 13ο Διεθνή Μαθητικό Διαγωνισμό Ταινιών Μικρού Μήκους «Cinema… διάβασες;;» τη διοργάνωση του οποίου είχαν οι:
Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών,
το Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους της Δράμας,
η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης (Προεδρία της Κυβέρνησης),
το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας,
το ΕΚΟΜΕ (Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας)
και η Πρεσβεία της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα.
Η αναλυτική αναφορά των φορέων διοργάνωσης μαρτυρά και τη βαρύτητα αυτής της διάκρισης. Όπως επίσης και η λίστα με τα συμμετέχοντα σχολεία που περιλαμβάνει Πρότυπα, Πειραματικά, Συνεργαζόμενα με Πανεπιστήμια κ.λ.π.)
Η Διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας ευχαριστεί όλους τους συντελεστές της ταινίας «Μαύρο Πουλάκι», όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του σχολείου (Σοφία Αναγνώστη, Χρυσόστομο Καπέτη), καθώς και τις σταθερά συνοδοιπορούσες δάνειες δυνάμεις μας (Σοφία Παυλίδου, Ειρήνη Κουρκούλη), όχι τόσο για τις διακρίσεις που εξασφαλίζουν στο σχολείο μας όσο για το πάθος με το οποίο ¨δίνονται¨ στην προσπάθεια υπεράσπισης του χαρακτήρα και της παραγωγής αποτελεσμάτων, ενός επαρχιακού, ιδιαίτερου και πάνω απ’ όλα Δημόσιου Σχολείου.