Προγράμματα

    Μάιος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Απρ    
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  

    ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

    ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟ 2ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ

    Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη συμμετοχή και εξαιρετικά αποτελέσματα, το 2ο Εργαστήρι κατασκευής Κούκλας, στα πλαίσια ενός κύκλου Απογευματινών Δημιουργικών Εργαστηρίων που ξεκίνησε στο χώρο του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας, ενταγμένων στη στοχοθεσία της Διαπίστευσης Erasmus+ 2021-2027, την οποία υλοποιεί το σχολείο.
    Στόχος του προγράμματος είναι να φέρει τους γονείς και τα παιδιά κοντά, εξασφαλίζοντάς τους κοινό, ποιοτικό, παραγωγικό και παιδαγωγικό χρόνο, μέσα στον οποίο να τους δίνεται η δυνατότητα να χαίρονται, να επικοινωνούν, να ικανοποιούνται, να αλληλεπιδρούν, να μαθαίνουν, να ανακαλύπτουν τις δυνατότητες και τις δεξιότητές τους, να βρίσκουν το δρόμο των ενδιαφερόντων τους, να γνωρίζουν, εν τέλει, τους εαυτούς τους.
    Το αντικείμενο-θέμα με το οποίο ασχολούμαστε είναι η κατασκευή κούκλας. Μια επιλογή σκόπιμη, γιατί είναι μια τεχνική με την οποία μπορεί, , ο καθένας να ασχοληθεί και να παράγει άμεσα και ικανοποιητικά αποτελέσματα. Κι αυτό συνέβη. Υπό την καθοδήγηση και εποπτεία της ¨δια βίου δασκάλας¨ του σχολείου μας, κας Παυλίδου, η οποία κατέχει άριστα αυτή την τεχνική, γονείς, παιδιά μα και οι εκπαιδευτικοί, όλοι μαζί, μια παρέα, γεύτηκαν τη χαρά της δημιουργίας και την ικανοποίηση των ορατών και άμεσων αποτελεσμάτων που είχε η προσπάθειά τους: Διάφορες κούκλες, (από χίπισσα έως απόφοιτος κολλεγίου με γραβάτα …) τις οποίες παρέλαβαν και θα κοσμούν το χώρο της κατοικίας τους .
    Ωστόσο, όπως είπαμε και σε προηγούμενη ανάρτησή μας, για τις κούκλες, επιφυλάσσονται πολλές εκπλήξεις για το ρόλο που θα διαδραματίσουν κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς.
    Το σαράκι της δημιουργίας, της προσπάθειας και της ανταμοιβής που ακολουθεί καθώς και της καλλιέργειας αυξημένων προσδοκιών, μπήκε μέσα τους.
    Έπεται συνέχεια ….

    Comments are closed.