Προγράμματα

    Δεκέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Νοέ    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

    ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

    ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΔΑΝΕΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ, ΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ

    Στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ ¨Together We Can Do So Much¨ που συμμετέχει το σχολείο μας και σε συνέχεια της πρωτοβουλίας που αναλάβαμε σαν σχολείο, (θυμηθείτε- πληροφορηθείτε, αν θέλετε εδώ) σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Βέροιας, να προχωρήσουμε στην έκδοση ατομικών καρτών δανεισμού για κάθε μαθητή του σχολείου μας, ήρθε η ώρα της παράδοσής τους στους γονείς των μαθητών μας.

    Στη συνάντηση που είχαμε μαζί τους, τονίστηκε η αξία του βιβλίου και της φιλαναγνωσίας και εστιάσαμε στην παράθεση τρόπων χρήσης του βιβλίου και του χώρου της Βιβλιοθήκης, ως εργαλείων συνύπαρξης, συνεργασίας και κοινής δράσης γονιών και παιδιών και της ευεργετικής επίδρασης τόσο στην καλλιέργεια και  ευαισθητοποίηση των παιδιών, όσο και στην ανάπτυξη μιας ποιοτικής, παραγωγικής και αποτελεσματικής σχέσης μεταξύ γονιών και μαθητών.

    Παράλληλα δόθηκε σε όλους τους γονείς ο σχολικός οδηγός, ένα έντυπο για γονείς και κηδεμόνες των μαθητών του σχολείου μας, ο οποίος μέσω της παροχής απλών και χρηστικών πληροφοριών αποτελεί ένα σημαντικό εγχειρίδιο στη διάθεση των γονιών που θα ενισχύσει τη συνεργασία τους με τους εκπαιδευτικούς, θα συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου και θα έρθουν πιο κοντά στις ανάγκες των παιδιών τους και των ίδιων.

    Η συνάντηση αυτή, οι ενέργειες που έλαβαν χώρα και ο τρόπος εξέλιξης της συζήτησης, οργανώθηκαν με τέτοιο τρόπο που προσδιορίζεται από τη στοχοθεσία του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ¨Together We Can Do So Much¨ στο οποίο συμμετέχουμε για τη διετία 2018-2020.

    Κλείνοντας την αναφορά μας θα πρέπει να ευχαριστήσουμε τη Διεύθυνση της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης της Βέροιας για την εξαιρετική κοινωνική ευαισθησία που επέδειξε, την κατανόηση της ιδιαιτερότητας της σύνθεσης του μαθητικού δυναμικού μας και της υιοθέτησης των προσδοκώμενων ωφελειών μιας τέτοιας ενέργειας, όπως την οραματιστήκαμε κι εμείς.

    Comments are closed.