ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΑΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος CARE με θέμα «RE-VIEWING VISUAL JOURNALS AS A METHOD»
Άλλη μια μοναδική εμπειρία είχαν τη δυνατότητα να βιώσουν εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας συμμετέχοντας στο Διεθνές διαδικτυακό σεμινάριο στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος CARE με θέμα «Re-viewing Visual Journals as a method». Εκπαιδευτικοί των εικαστικών τεχνών, καλλιτέχνες και εικονογράφοι μοιράστηκαν την εμπειρία τους με τα Visual Journals ως βασική μέθοδο για την ανάπτυξη της οπτικής αντίληψης και όχι μόνον.
Η Σοφία Κωτσοπούλου (Sofia Kotsopoulou) ασχολήθηκε με το ερώτημα για το πώς μπορούν να συμμετέχουν τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές που χρησιμοποιούν τα οπτικά ημερολόγια για να μοιραστούν αμοιβαία τις εμπειρίες τους.
Ο Δωρόθεος Ορφανίδης (Orfanidis Dorotheos συζήτησε την αλλαγή των μέσων «Από τα οπτικά ημερολόγια στα διαδικτυακά ημερολόγια» ως παράδειγμα της καλλιτεχνικής πρακτικής στη post COVID 19 εποχή.
Η εικαστικός Λένα Αθανασοπούλου (Lena Athanasopoulou) μοιράστηκε «Σκέψεις για το πώς να ανιχνεύσουμε την εφευρετικότητα μέσω της τήρησης ενός καθημερινού εικαστικού ημερολογίου», και τέλος,
η εικονογράφος Κατερίνα Βερούτσου (Katerina Veroutsou) μας προσκάλεσε σε ένα διττό ταξίδι – την εξερεύνηση του μοναδικού νησιού της Λήμνου επιχειρώντας ένα ταξίδι αυτογνωσίας μέσω της τέχνης. https://www.facebook.com/katerina.veroutsou
Οι εντυπώσεις που αποκομίστηκαν, δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, ήταν εξαιρετικές και άμεσα εφαρμόσιμες στην παιδαγωγική πράξη. Οι μαθητές μας, καθώς και οι υπόλοιποι συνάδελφοι, θα κοινωνήσουν τη νέα γνώση και θα γευτούν τους καρπούς των αποτελεσμάτων της.
Για άλλη μια φορά, η Διεύθυνση του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας εκφράζει τη βαθειά της ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπο της συνεργάτιδας και φίλης, Δρ Μάρθας Ιωαννίδου, για τις ευκαιρίες που δίνει στο σχολείο μας ώστε ¨ λίγο-λίγο να σηκωνόμαστε όλο και ψηλότερα¨.
Τέλος, δηλώνουμε ανυπόμονοι, περιμένοντας, στις αρχές Απριλίου, να την υποδεχτούμε στο σχολείο μας, μαζί με όλους τους συνεργάτες-εταίρους του προγράμματος ERASMUS- CARE, από όλες τις συμμετέχουσες χώρες του προγράμματος (Κύπρος, Μάλτα, Αγγλία, Γερμανία) κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας τους από το Παιδαγωγικό Τμήμα του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.