Προγράμματα

    Δεκέμβριος 2024
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    « Νοέ    
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

    ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

    ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ …

    Μια φιλότιμη προσπάθεια ξεκινάει τη φετινή, δύσκολη, σχολική χρονιά στο Δημοτικό Σχολείο Κουλούρας. Μια προσπάθεια που συζητιέται και σχεδιάζεται εδώ και δυο χρόνια με την υπεύθυνη συντονίστρια εκπαιδευτικού έργου του 3ου ΠΕΚΕΣ Κ. Μακεδονίας κα Παπαγεωργίου Κατερίνα.
    Ο λόγος για τη συνεργασία όλων των ειδικοτήτων εκπαιδευτικών που ¨μπαίνουν¨ στην Α΄ τάξη με τη δασκάλα της Α΄ με στόχο την πολυτροπική, ολιστική, συμπεριληπτική και διαθεματική διδασκαλία των γνωστικών αντικειμένων της τάξης. Σ’ αυτά τα πλαίσια, η διδασκαλία ενός γράμματος , για παράδειγμα, από τη δασκάλα της Α, θα συνοδεύεται από την ταυτόχρονη διδασκαλία-παρουσίαση-εμπέδωση του ίδιου αντικειμένου διδασκαλίας από όλες τις ειδικότητες, μέσα από διαφορετικές, ελκυστικές και ευέλικτες δραστηριότητές τους. Προγραμματισμένα και στοχευμένα σε απόλυτη συνεργασία μεταξύ τους.
    Στο ίδιο πνεύμα θα υλοποιηθούν από την Α΄ τάξη (με συνεργασία εκπ/κών) και δύο προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων με έμφαση στη βιωματική, ανακαλυπτική, εξατομικευμένη, προσαρμοσμένη στις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των παιδιών, διαδικασία μάθησης.
    Τελικός στόχος, η εξεύρεση τρόπων και εργαλείων που θα προκαλέσουν στους μαθητές του σχολείου, με την ιδιαιτερότητα στη μαθητική του σύνθεση, το ενδιαφέρον για μάθηση, μέσα από την παροχή κινήτρων, ερεθισμάτων και επιδοκιμασιών, μέσα από την καλλιέργεια της μαθητικής τους ιδιότητας και της ατομικής αίσθησης ότι όλοι μπορούν να παράγουν αποτελέσματα και όλοι μπορούν να πετύχουν.
    Η πιλοτική αυτή δράση, εφόσον αποφέρει αποτελέσματα, θα επεκταθεί, σταδιακά και στις υπόλοιπες τάξεις και το σύνολο της δράσης, στο τέλος της εφαρμογής, θα αποτελέσει μια ολοκληρωμένη παιδαγωγική πρόταση που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σε άλλα, ανάλογα, σχολικά περιβάλλοντα.
    Για τον τελικό συντονισμό όλων των παραπάνω πραγματοποιήθηκε τηλεδιάσκεψη με την παρουσία της κας Παπαγεωργίου, της δασκάλας της Α΄τάξης κας Αναγνώστη, των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων και του Τμήματος Υποδοχής, που εμπλέκονται με την Α΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου Κουλούρας, καθώς και των συντονιστών κου Ράπτη (Γυμναστική) και της κας Μπαμπαλώνα (πληροφορική). Για την προσπάθεια αυτή, εκτός των παραπάνω συντονιστών, ενημερώθηκαν και προσφέρθηκαν να βοηθήσουν και οι συντονιστές των Εικαστικών, της Μουσικής και της Θεατρικής Αγωγής του 3ου ΠΕΚΕΣ.
    Την προσπάθεια χαιρετίζει και υποστηρίζει με λόγο και πράξη η Διεύθυνση του Σχολείου, η οποία ευχαριστεί όλους τους προαναφερόμενους για τη συμβολή τους και την πρόθυμη συμμετοχή τους.

    Comments are closed.