Α ΡΕ ΜΑΜΑ … *
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ.
ΠΙΟ ΒΑΘΥ, ΠΙΟ ΑΠΛΟ, ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ …
Ένα τέτοιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, δε μπορεί παρά να ανήκει μονάχα στη ΜΑΝΑ, γιατί, όπως έγραψε ο Οδυσσέας Ελύτης, «κι ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για δέκα ζωές».
Ένα τέτοιο «ευχαριστώ» αναζητά τη γλώσσα των ποιητών για να βρει το βάρος του. Είναι ένα ευχαριστώ, από μικρούς και μεγάλους, για τα χέρια εκείνα που, κατά τον Βίκτωρα Ουγκώ, είναι «φτιαγμένα από τρυφερότητα», προσφέροντας τον πιο βαθύ και ασφαλή ύπνο που γνωρίσαμε ποτέ.
Αυτό το «ευχαριστώ» είναι η δική μας «ανθισμένη αγκαλιά». Είναι η αναγνώριση πως, σύμφωνα με τον Νίκο Καζαντζάκη, η μάνα είναι «η μόνη θεότητα που δεν έχει άπιστους».
Ας της προσφέρουμε, λοιπόν, σήμερα την καρδιά μας μεταφρασμένη σε «Ένα Μπουκέτο λουλουδιασμένους στίχους», αναγνωρίζοντας πως ό,τι όμορφο κουβαλάμε, είναι η αντανάκλαση του δικού της φωτός.
*αυτού του Φωτός που καίει άσβηστο, δε λιγοστεύει , ακόμη και μετά από πολλά χρόνια Απουσίας
( ακρόαση παιδιών σε σώματα ενηλίκων: https://www.youtube.com/watch?v=I-NwWsT4OSw… )